پارتیشن اداری آلومینیومی

امروزه در طراحی فضای داخلی شرکت‌های بزرگ به منظور تفکیک بهتر فضا از یکدیگر بهتر است به جای استفاده از دیوار‌های سنتی قدیمی و ثابت که علاوه بر صرف زمان زیاد و بنایی باعث بهم ریختگی و ایجاد گرد و غبار در محیط می‌شود، از انواع پارتیشن اداری آلومینیومی که به زیباتر دیده شدن فضا کمک می‌کند، استفاده می‌شود. اما پارتیشن اداری استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟ مزیت استفاده از پارتیشن چیست؟ و هزینه ساخت و اجرای پارتیشن اداری آلومینیومی چگونه محاسبه می‌شود؟ در ادامه اطلاعات مهمی در مورد پارتیشن‌های آلومینیومی و دیگر محصولات مشابه ارائه خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را برای تجهیز فضای کاری یا منزل خود داشته باشید.

چرا پارتیشن اداری آلومینیومی بهترین گزینه است؟

اگر برای جداسازی فضای دفتر خود به دنبال یک پارتیشن مناسب می‌گردید، می‌توانید به پارتیشن آلومینیومی به‌ عنوان بهترین گزینه نگاه کنید. پارتیشن اداری آلومینیومی نسبت به انواع پارتیشن‌های موجود در بازار مستحکم‌تر بوده و در عین حال از انعطاف‌ پذیری بالایی برخوردار است. پارتیشن‌های اداری از نظر جابه‌جایی و پروسه نصب نسبت به محصولات جایگزین گزینه‌ی مناسب‌تری به شمار می‌آیند. در کنار استفاده از آلومینیوم بهره گیری از انواع شیشه با ضخامت‌های مختلف و همچنین استفاده از پرده کرکره‌های قابل تنظیم می‌تواند به هر چه کاربردی تر شدن پارتیشن‌های اداری کمک نماید. 

کاربرد پرده کرکره در پارتیشن‌های اداری  

یکی از مزیت‌هایی که می‌توانید با سفارشی‌سازی پارتیشن‌های آلومینیومی اداری  داشته باشید، وجود پرده کرکره است. بهره گیری از پرده کرکره‌های قابل تنظیم که به آن پرده کرکره ولومی گفته می‌شود، می‌تواند میزان نور طبیعی را در طول روز تنظیم و از تابش آفتاب مستقیم جلوگیری نماید. همچنین به منظور سهولت دربازو بسته کردن پرده‌‌های کرکره‌ای از مدل اتوماتیک آن می‌توان استفاده کرد که توسط ریموت به راحتی باز و بسته می‌شود.

مزایای استفاده از پارتیشن اداری آلومینیومی

مدیران همیشه سعی دارند از تجهیزاتی در شرکت خود استفاده کنند که در کنار کارآمد بودن، در بهینه‌سازی فضا و صرفه‌جویی در مخارج به آنها کمک کند. استفاده از پارتیشن آلومینیومی به دلایل زیر بهتر از سایر روش‌های تفکیک فضا است :

  1. استفاده از پارتیشن نسبت به دیوا‌رهای معمولی از لحاظ زیبایی برتری دارد.
  2. پارتیشن اداری قابلیت مونتاژ و دمونتاژ دارد و در هر محیطی قابل استفاده است.
  3. از نظر وزنی سبک است و به سرعت نصب و اجرا می‌شود.
  4. هزینه‌ی اجرای پارتیشن نسبت به دیوار کشی پایین‌تر است.
  5. با دیوارکشی فضا بطور کامل بسته می‌شود در صورتیکه با پارتیشن بندی مدیران دید بیشتری به محیط کار خود دارند.

چه نوع پارتیشنی برای دفتر کاری خود بخریم؟

پارتیشن‌های اداری آلومینیومی متریال‌های خوبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی هستند و به کارگیری آن‌ها باعث می‌شود در فصول گرم انرژی کمتری برای سرمایش محیط استفاده شود و همچنین در فصول سرد با کمترین میزان انرژی بتوانیم محیط را گرم کنیم.اگر بخواهید در محیط تغییر دکوراسیون بدهید، امکان جابه‌جایی این پارتیشن‌ها به‌راحتی وجود دارد و در حین انتقال دچار آسیب نمی‌شوند.

پارتیشن آلومینیومی تا حد زیادی مانع ورود سروصدای بیرون به محیط داخلی می‌شود. وجود این حریم خصوصی سبب می‌شود کارمندان تمرکز بیشتری داشته و احساس امنیت کنند. وجود شیشه و آلومینیوم به نورپردازی بهتر فضا کمک می‌کند. با کمک پارتیشن اداری آلومینیومی به استفاده از نورپردازی اضافه نیازی نداشته و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید.

در ساخت پارتیشن اداری ازچه متریالی استفاده می‌شود؟

پارتیشن‌های اداری از متریال گوناگونی ساخته می‌شوند. پارتیشن‌ها به صورت تک جداره و دوجداره در بازار موجود می‌باشد و می‌تواند از جنس شیشه، آلومینیوم، ام دی اف و پی وی سی ساخته شوند. پارتیشن آلومینیوم و شیشه جز بهترین متریال ها محسوب می شوند بسیار مقاومند و به دلیل بکارگیری شیشه در ساخت آن نور را به راحتی از خود عبورداده و به روشن شدن فضا کمک زیادی می‌کند.

پارتیشن‌هایی که به صورت دوجداره ساخته می‌شوند به دلیل ضخامتی که دارند عایق خوبی برای سرما،گرما و سروصداهستند ولی جابه‌جایی آن‌ها نسبت به پارتیشن‌های تک جداره مشکل‌تر است. مجموع ارسی متناسب با بودجه‌ی شما و هزینه ای که در نظر گرفته‌اید بهترین متریال پارتیشن اداری را به شما معرفی می‌کند. برای خرید، ساخت و اطلاع از قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

پارتیشن اداری آلومینیومی با شیشه سند بلاست به چه صورت است؟ 

پارتیشن اداری آلومینیومی با شیشه سند بلاست به پارتیشن هایی گفته می‌شود که فرآیند مات کردن شیشه با روش سند بلاست صورت گرفته‌ است و می‌تواند به صورت مات و نیمه مات انجام شود. می‌توانیم برای مقاومت بیشتر شیشه قبل از عمل سند بلاست با یک لایه لمینت شیشه معمولی را به شیشه سکوریت تبدیل کنیم. در پارتیشن آلومینیومی اداری معمولا از این شیشه ها به منظور افزایش حریم خصوصی، افزایش تمرکز و راحتی کارمندان استفاده  می شود. به منظور صرفه جویی کردن درهزینه‌ها می‌توان به جای سند بلاست کردن شیشه‌‌ها از برچسب استیکر مات یا طرحدار در پارتیشن های شیشه‌ای استفاده کرد.

ویژگی پارتیشن اداری با شیشه سند بلاست
  • مقاومت و ایمنی بالا
  • اجرای طیف گسترده ای از انواع طرح های سند بلاست
  • نصب سریع
  • قابلیت اجرا با هر ارتفاعی

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی

فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت پارتیشن آلومینیومی موثرند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. پیش از معرفی عوامل موثر، بهتر است این نکته را گوشزد کنیم که شما باید با توجه به نوع دفتر و نیاز کارمندان خود، بهترین مورد را انتخاب کنید. عوامل موثر در تعیین قیمت پارتیشن اداری آلومینیومی عبارتند از:

  1. نوع و ضخامت پروفیل مصرفی آلومینیومی
  2. مساحت مدنظر
  3. ضخامت شیشه انتخابی
  4. نوع شیشه (تک جداره یا دوجداره)
  5. مدل ولومی و اتوماتیک

معمولا سه نوع خدمات در این زمینه ارائه می‌شود که طراحان با استفاده از آنها، پارتیشن‌ها را در طرح و رنگ دلخواه، برای شما آماده می‌کنند. ازجمله رایج‌ترین طرح‌های مورد استفاده در این پارتیشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • رنگ پودری
  • آندایزینگ
  • دکورال (ایجاد طرح چوب روی پارتیشن)

سخن پایانی

در دنیای شلوغ و رقابتی امروز، وجود فضای خصوصی در دفاتر بزرگ باعث افزایش بازده کارمندان می‌شود. البته جداسازی فضا باید با روشی مانند استفاده از پارتیشن‌های اداری انجام شود که یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما استفاده از پارتیشن و مبلمان اداری یا محصولات مشابه است.

منبع : aluminum partition 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *