قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری بر چه اساسی محاسبه می‌شود و چه عواملی بر قیمت آن تاثیرگذار است؟ تابه‌حال ممکن است در ادارات، بانک‌ها یا مکان‌های عمومی، بخش‌های تفکیک شده و مجزا که به صورت خیلی دقیق و منظم از یکدیگر جدا شده اند و هر کدام کاربری خاصی دارند مشاهده کرده باشید، به این دیوارهای جدا شونده که در انواع ثابت و متحرک تولید می‌شوند و قابلیت جابه‌جایی دارند پارتیشن می‌گویند. پارتیشن‌ها کاربرد بسیار زیادی دارند و همین امر سبب شده برای تقسیم نمودن فضا و دفاتر به جای استفاده از دیوار کشی و روش‌های سنتی از پارتیشن استفاده کنیم.

پارتیشن اداری بر چه اساسی تعیین قیمت می‌شود


پارتیشن‌های اداری انواع مختلفی دارند که هر کدام بر اساس متریالی که در ساخت آن استفاده شده است تعیین قیمت می‌شوند. امروزه، مهم ترین ملاک برای خریداران پارتیشن‌های اداری قیمت و کیفیت پارتیشن می‌باشد. برخی از دلالان واسطه‌ی سازندگان پارتیشن، متاسفانه قیمت‌های بسیار بالایی را به مشتریان ارائه می‌دهند و این امر موجب می‌شود تا مراجعه کنندگان به سراغ سازندگان دیگر پارتیشن بروند. اما هیچ جای نگرانی نیست چرا که برای خرید پارتیشن‌های اداری با قیمتی مناسب و کیفیت بالا، می توانید از طریق سازندگان معتبر پارتیشن اقدام نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع پارتیشن‌های اداری و عوامل موثر بر قیمت آن‌ها آشنا شوید

قیمت پارتیشن اداری
قیمت پارتیشن اداری

عوامل موثر بر قیمت پارتیشن اداری

  • متریال ، جنس و نوع مواد اولیه
  • میزان فضا، ابعاد پروژه
  • یراق آلات مصرفی، دستگیره‌ درب‌ها
  • تک جداره یا دو جداره بودن پارتیشن

متریال

یکی از عوامل موثر در قیمت پارتیشن‌های اداری، متریال به کار رفته در ساخت پارتیشن می‌باشد. در برخی از ادارات، افراد سعی میکنند که از متریال‌هایی با کیفیت پایین‌ترو هزینه کمتر استفاده نمایند. اگر شما بخواهید که پارتیشن ساخته شده در اداره شما با قیمت مناسبی تمام شود، می‌بایست از پارتیشن با متریال ام دی اف استفاده نمایید. اما اگر بخواهید بشتر هزینه کنید و از یک پارتیشن بسیار زیبا و مجلل در دفتر خود استفاده کنید، بهتر است از پارتیشن اداری آلومینیومی استفاده نمایید. البته فراموش نکنید که برای استفاده از پارتیشن‌های آلومینیومی باید هزینه بسیار بالاتری را پرداخت نمایید.

ابعاد پروژه

 یکی دیگر از موثر ترین عوامل در قیمت پارتیشن‌های اداری، اندازه و ابعاد مکان مورد نظر که قرار است پارتیشن بندی درآن اجرا شود می‌باشد. به عنوان مثال اگر شما بخواهید که از یک پارتیشن بندی جدید در اداره خود استفاده نمایید می بایست ابتدا اندازه گیری دقیق مساحت را انجام دهید و سپس قیمت را محاسبه نمایید. قیمت پارتیشن اداری به ازای هر متر مربع محاسبه می‌شود.

تاثیر نوع جداره در قیمت پارتیشن اداری

تک جداره یا دوجداره بودن می‌تواند تاثیر بسزایی در قیمت پارتیشن اداری داشته باشد.

پارتیشن تک جداره

پارتیشن‌ تک جداره به دلیل آن که ضخامت آن‌ بسیار کم می‌باشد و اجزای کمتری در ساخت آن‌ به کار رفته است، قیمت مناسب تری دارند. این نوع از پارتیشن‌ها بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند.در پارتیشن‌های تک جداره معمولا از یک لایه شیشه استفاده می‌شود.

پارتیشن دوجداره

پارتیشن‌های اداری دو جداره، به دلیل ضخامت زیاد و استفاده از متریال سنگین در آن‌ها و اجزای بیشتر دارای قیمت بالاتری می‌باشند. در پارتیشن دو جداره از دو لایه شیشه استفاده می‌شود به همین دلیل نسبت به پارتیشن‌های تک جداره سنگین‌تر است. پارتیشن‌های دوجداره، نسبت به تک جداره از مزیت‌های بیشتری برخوردارند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پارتیشن دو جداره

در ساخت پارتیشن‌های اداری دوجداره، به دلیل استفاده از یراق آلات سنگین‌تر و مواد اولیه‌ای که در ساخت این نوع پارتیشن‌ها استفاده می‌شود، قیمت این پارتیشن‌های اداری نسبت به انواع دیگر پارتیشن‌ها بالاتر می‌باشد.

قیمت پارتیشن فرم لس

پارتیشن فریم لس یا پارتیشن‌های بدون فریم که به صورت تمام شیشه طراحی شده است، بیشتر برای دفاتر کوچک کاربرد دارد و سبب می‌شود فضا بزرگ‌تر و دلبازتر دیده شود. قیمت پارتیشن بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود. قیمت هر متر مربع پارتیشن فریم لس 1500.000 تومان می‌باشد

دیگرعواملی که بر قیمت پارتیشن اداری تاثیر گذار است

از دیگر عواملی که در قیمت پارتیشن اداری تاثیرگذار است ابعاد و اندازه‌ و ضخامت پارتیشنی است که انتخاب می‌کنید که با توجه به فضای اداری طراحی می‌شود اینکه بخواهیم پارتیشن تا سقف طراحی شود عایق گرما و سرما،عایق سروصدا یا عایق در برابر گرد و خاک باشد یا اینکه فقط به منظور جدا کردن و تفکیک سازی بخش‌های اداری باشد که در این صورت از پارتیشن‌های کوتاه و تک جداره سبک استفاده می‌شود که سبب بزرگ‌تر دیده شدن فضا هم می‌شود. از دیگر مواردی که در قیمت پارتیشن تاثیر گذار است تعداد پارتیشن و اینکه پارتیشن مورد نظر به چند قسمت تقسیم می‌شود.

تاثیر وزن پارتیشن در قیمت

مدل پارتیشنی که انتخاب می‌کنیم و همچنین نحوه‌ی نصب، میزان سختی اجرای پارتیشن در قیمت پارتیشن اداری تاثیرگذار است. پارتیشن‌های تک جداره و سبک که وزن کمتری دارند نسبت به پارتیشن‌های دو جداره راحت‌تر نصب می‌شوند. از دیگر پارامترهایی که در قیمت پارتیشن تاثیر بسزایی دارد جنس مصالح بکار برده شده در آن، میزان مقاومت در برابر رطوبت و همچنین انواع پارتیشن‌های متحرک و ثابت که انتخاب هر یک از آن‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت پارتیشن داشته باشد.

چگونه برای خرید پارتیشن اداری اقدام نماییم؟

امروزه، بسیاری از افراد برای خرید پارتیشن دچار مشکل می‌شوند. برای آن که بتوانید پارتیشن‌های اداری را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری نمایید، تیم ارسی با ارائه بهترین خدمات و طراحی و تولید انواع پارتیشن‌های اداری در خدمت شما همراهان گرامی می‌باشد. برای ثبت سفارش و خرید با مجموع ما تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی همانطور که در بخش‌های قبل به آن اشاره شد، امروزه پارتیشن‌ها نقش بسزایی در اداره‌ها دارند و میتوانند ظاهری آراسته و مرتب، تفکیک شده و منظم به اداره‌ها ببخشند. پیشنهاد می‌شود اگر در اداره خود قصد اضافه نمودن بخش یا دفتر جدید را دارید، حتما از پارتیشن‌ استفاده نمایید. با استفاده از پارتیشن اداری می‌توانید هر تعداد بخش که میخواهید در اداره خود اضافه نمایید و با هزینه بسیار کمی، زیبایی و آراستگی را برای دفتر خود به عمل آورید.

منبع:office partition price

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *