کابینت آشپزخانه تمام چوب

تا به حال هنگام خرید یک محصول تا چه اندازه به تفاوت میان خود و دیگران اندیشیده اید؟ اینکه اگر دیگری به جای شما قرار می گرفت، همین محصول را بر می گزید یا اصلاً هوشمندی و درایت شما برای طبقه بندی ویژگی های یک محصول و جمع بندی و نتیجه گیری برای خرید، در دیگران هم وجود خواهد داشت؟ اکنون اگر انتخاب شما کابینت آشپزخانه تمام چوب است، باید روشن و واضح به شما بگوییم که این تدبیر و سلیقه، مختص عده اندکی از افراد یک جامعه است و این امر بدان معناست که شما در دسته مشتریان خاص قرار خواهید گرفت.

این انتخاب تنها محدود به یک تغییر در سیستم آشپزخانه خلاصه نمی شود، بلکه استفاده از کابینت آشپزخانه تمام چوب نشات گرفته از فرهنگی اصیل و ریشه دار است که شما را از دیگران متمایز می کند و به زندگیتان رنگ رویا می بخشد.

انواع کابینت آشپزخانه تمام چوب

ظرافت و دقت در طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه تمام چوب حرف اول را می زند، پس می بایست برای تولید طرح مورد نظر را به دست استادکارانی بسپاریم که قدر و اهمیت چوب را بدانند و با حوصله و صبوری جزئیات هر طرح نظیر تاج ها و سر ستون ها را اجرا نمایند و درب و ابزارهای خاص آن را مطابق با سلیقه مشتری تحویل رنگ کاری نمایند.

عنصر رنگ نیز در جلوه ی کابینت تمام چوب نقش موثری دارد و رنگ قهوه ای تیره و روشن، پر طرفدارترین رنگ هایی است که هم با ذائقه مشتری هم خوانی دارد و هم با اصالت چوب و در نهایت زیبایی محصول نهایی سازگاری بیشتری دارد، البته که انتخاب رنگ می بایست با اندازه ی فضای آشپزخانه  متناسب باشد و رنگ های سفید و کرم نیز برای فضاهای کوچک تر پیشنهاد می شود؛ در مرحله پیش از نصب نیز لایه ای از رنگ های پلی استر و پلی اورتان بر درب ها پوشش داده می شود تا چوب در برابر رطوبت مقاوم سازی شود.

مزایای کابینت آشپزخانه تمام چوب

اگرچه این نوع از کابینت ها برای تولید در دو دسته مدرن و کلاسیک در نظر گرفته می شود و هر دو دسته نیز از لحاظ طرح و رنگ بسیار متنوع هستند، لیکن کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک از طرفداران بیشتری برخوردار است و دلیل آن شکوه و زیبایی است که کل فضای خانه را تحت تاثیر قرار می دهد و چنان وزنی به محیط می دهد که سایر وسایل و تجهیزات آشپزخانه را به حاشیه رانده و محل زندگی را به خانه اشراف زادگان و فرهیختگان مبدل می سازد؛ در کنار این فضا سازی لوکس و دلپذیر، باید به این نکته توجه کنیم که استفاده از مواد موجود در طبیعت، محیط را دلپذیر و با طراوت می نماید و گویی که در رگه های چوب زندگی جریان دارد و هر صبح می توانید صبحانه را در فضایی با انرژی طبیعت میل کنید و آرامش مورد نیاز یک روز پر نشاط را از همان ابتدای صبح بیاندوزید.

شرکت دکوراسیون اُرسی

علاوه بر آن چوب به نسبت اغلب مواد موجود در بازار از مقاومت بالایی در برابر فرسایش برخوردار است و همین امر به شما نوید می دهد که به یک بار هزینه تا سالیان سال از کابینت خود استفاده نمایید و همچنین بافت ارتجاعی چوب سبب جذب اصوات و صداهای محیط می شود و این ویژگی به مثابه عایق صوتی برای مصرف کننده عمل می نماید و کابینت آشپزخانه تمام چوب در برابر گرما نیز از چنین ویژگی بهره می برد و در فضای معمولاً گرم آشپزخانه نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. شرکت ارسی به عنوان یکی از مجموعه هایی که بیش از 15 سال سابقه اجرایی موفق در زمینه‌ی ارائه طرح و ساخت انواع کابینت چوبی دارد اماده همکاری با شرکت‌های فعال در حوزه ساختمان می‌باشد.

قیمت کابینت تمام چوب

انگلیسی ها که همواره در جهان به کیاست و سیاست شهره اند، مثلی دارند که می گوید : ” من انقدر ثروتمند نیستم که جنس ارزان بخرم” طبیعتاً شما می بایست متناسب با هزینه پرداختی، از کالای خریداری شده توقع داشته باشید و به همین جهت است که اغلب کالاهای ارزان قیمت در کوتاه مدت از بین می روند و یا کارایی مدنظر شما را ندارند و شما مجبورید برای رسیدن به مقصود خود، هزینه گزاف دیگری متحمل شوید تا نیازتان برآورده شود.

حال تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه تمام چوب با سایر انواع کابینت ها نیز با اشاره به این مثل انگلیسی، منطقی به نظر می رسد، یعنی اگر چنانچه شما خواهان یک کابینت با کیفیت هستید که تا مدتی طولانی مزایای بسیاری را برای شما تامین نماید، بهتر است هزینه ای متناسب با آن پرداخت کنید و تا سالیان سال خیال خود را راحت کنید، اما اگر مزایای ذکر شده، برای شما چندان اهمیتی ندارد، شما می توانید از گونه های دیگر، کابینتی متناسب با سلیقه خود انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *