پارتیشن اداری دو جداره

پارتیشن‌های دو جداره برای جداسازی فضای اداری کاربرد دارند و در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. پارتیشن‌ اداری دو جداره نسبت به نوع تک جداره مقاوم‌تر هستند. این بدان معنی است که برای مکان‌های شلوغ مناسب‌تر می‌باشند. این نوع پارتیشن‌ها درارتفاع‌ متنوعی وجود دارند همچنین طرح‌ها و تنوع ظاهری آنها نسبت به نوع تک جداره بیشتر است. اگر به دنبال دانستن ویژگی‌های پارتیشن اداری دو جداره هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برای ساخت پارتیشن دوجداره، از 5 لایه ام دی اف 16 میل استفاده می شود. لبه‌های این نوع پارتیشن با استفاده از پی وی سی، عایق بندی شده است. پارتیشن دو جداره با ضخامت 13 سانتی‌متر برای ایجاد فضایی آکوستیک مناسب است، از این رو برای فضاهای مهم اداری کاربرد زیادی دارند و همچنین برای مات کردن پارتیشن اداری دو جداره، لایه‌ای فلزی بین دو لایه قرار می‌گیرد.

پارتیشن اداری دو جداره شامل ویژگی‌های زیر می‌باشد

  • نمای ظاهری این پارتیشن به تنهایی برای زیبا جلوه دادن محیط اداری کافی است. با استفاده از این نوع پارتیشن، نیاز به کاغذ دیواری و انواع تزیینات وجود ندارد.
  • مدل دو جداره پارتیشن نسبت به نوع تک جداره آن پایدارتر و مقاوم‌تر است.
  • این نوع پارتیشن بدون نیاز به اتصال به دیوار و سقف، قابل استفاده است.
  • با توجه به میزان ام دی اف مصرفی در ساخت این پارتیشن، عریض‌ است و در نتیجه خمش بالاتر و بهتری دارد.
  • پارتیشن‌های دو جداره در برابر ضربه استحکام بیشتری دارند.
  • روی این نوع پارتیشن بر خلاف نوع‌های دیگر، قابلیت نصب پرده کرکره وجود دارد.
  • می‌توان بین دو جداره این پارتیشن، کابل‌های برق و شبکه را عبور داد، به شکلی که اصلا از بیرون دیده نشوند.
  • پارتیشن اداری دو جداره، قابلیت آکوستیک شدن دارد. فوم سایلنت استفاده شده در این نوع تا 80% صدای محیط را به دام می‌اندازد.
  • با توجه به مقاوتی که پارتیشن اداری دو جداره دارد، استفاده آن در هر ارتفاعی امکان پذیر است.

اگر فقط حریم خصوصی نیاز باشد، ارتفاع کوتاه پارتیشن کافی است تا در صورت لزوم کارکنان با همدیگر ارتباط داشته باشند. ارتفاع این نوع پارتیشن بین 120 تا 150 سانتی متر است. یعنی در حالت نشسته همه در فضای خصوصی قرار دارند ودر حالت ایستاده همدیگر را می‌بینند. اما اگر اتاق خصوصی باشد مخصوصا اتاق مدیر عامل یا اتاق جلسات رسمی، دیوارهای بلند تا سقف برای جداسازی استفاده می‌شود. همانطور که گفتیم، این نوع دیوار عایق صداست، در نتیجه انتخاب بسیار مناسبی برای این مدل اتاق‌ها است.


مزیت‌های دیگر انتخاب پارتیشن اداری دو جداره

  • اگر با کمبود فضای شخصی در محیط کسب و کار خود مواجه هستید، استفاده از پارتیشن اداری دو جداره بهترین گزینه ممکن برای شما خواهد بود. به کمک این نوع پارتیشن، با کاهش سروصدای محیط می‌توانید فضایی ایده‌آل برای برگزاری جلسات مختلف در اختیار داشته باشید.
  • پارتیشن اداری دو جداره، زمان نصب کمی لازم دارد. در نتیجه برای کارهای اداری که زمانی کمی برای تغییر دکوراسیون دارند، مناسب است.
  • در سازمان‌ها صرفه‌جویی انرژی امر مهمی است. این نوع پارتیشن نسبت به سایر پارتیشن‌ها، در هدر رفتن انرژی صرفه‌جویی می‌کند.
  • اگر قصد تغییر ابعاد و یا تعداد اتاق‌هارو داشته باشید، این نوع پارتیشن نیاز شما را برآورده می‌کند.
  • همانطور که می‌دانید در پارتیشن‌های دوجداره امکان استفاده از تکنولوژی نانو برای ایجاد عایق رطوبت روی پارتیشن وجود دارد.

پارتیشن آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی یکی از انواع محبوب پارتیشن‌ها برای بخش اداری است‌. دلیل آن می‌تواند عمر طولانی و ظاهر این پارتیشن باشد. این پارتیشن دارای دو نوع پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره و پارتیشن آلومینیومی دوجداره است. پارتیشن آلومینیومی به صورت کلی به پارتیشنی گفته می‌شود که دارای قاب یا فریمی از جنس آلومینیوم است. فضای داخلی پارتیشن آلومینیومی می‌تواند از جنس شیشه و یا چوب MDF پر شود. در ادامه مطلب به توضیح پارتیشن آلومینیومی دوجداره می‌پردازیم.

پارتیشن آلومینیومی دوجداره


پارتیشن آلومینیومی دوجداره همانند پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره دارای دو نوع عمودی و افقی است و تفاوت آن بر روی شیشه‌ای است که نصب می‌شود. چارچوب اصلی آن از جنس آلومینیوم است و ترکیبات کلی این پارتیشن شامل: آلومینیوم، چوب MDF ، شیشه و قطعات اتصال دهنده است. آلومینیوم استفاده شده در پارتیشن را می‌توان با رنگ‌های متنوع با توجه به سفارش مشتری آبکاری کرد، همچنین شیشه بکار رفته شده می‌تواند طرح‌دار، سندبلاست، سکوریت و…باشد که متناسب با سبک و سلیقه مشتری درست می‌شود

چوب MDF که در این پارتیشن به‌کار می‌رود نقش پرکننده دارد. ترکیب این نوع چوب و آلومینیوم به جرات می‌توان گفت جز یکی از جذاب‌ترین ترکیبات اداری است که افراد برای شرکت‌های خود می‌توانند از آن بهره ببرند. شما می‌توانید از پرکننده‌های دیگری نظیر هایگلاس، پی وی سی 6 میل یا چوب MDF ساده، لترون، طلق و… استفاده کنید.
درب ورود یا خروج با توجه به سلیقه مشتری می‌تواند از جنس شیشه، آلومینیوم و یا چوب MDF و یا ترکیبی از تمام این‌ها باشد که به سلیقه مشتری تولید می‌شود.

توجه به مزایا و معایب محصولی که قصد خرید آن را دارید یکی از قدم‌های مهم است که باید پیش از اقدام به خرید به صورت کامل از آن آگاه باشید در اینجا برای شما عزیزان مزایا و معایب پارتیشن آلومینیوم دوجداره را آورده‌ایم تا با دید باز نسب به خرید آن اقدام کنید.

مزایای پارتیشن آلومینیوم دو جداره

  • پارتیشن آلومینیومی دارای انواع مختلف و طرح‌های زیبا و بسیار شیکی است که شما می‌توانید متناسب با سبک شرکت خود از آن بهره ببرید. رنگ بندی بالای این محصول موجب شده تا نیاز تمام مشتریان رفع شود و رضایت کامل مشتری را به همراه داشته باشد. به صورتی که شما با هر سبک و سلیقه‌ای که باشید می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • اگر یکی از قطعات پارتیشن آسیب دید اصلا جای نگرانی ندارد، چرا که به راحتی می‌توانید قطعه را تعویض کنید. و نیازی به تعویض کامل پارتیشن ندارید.
  • جابه جایی آسان یکی دیگر از مزایای مهم این پارتیشن است. شما می‌توانید بارها این پارتیشن را جابه جا کنید و در قسمت‌های مختلف فضای داخلی خود از آن بهره ببرید.
  • شما می‌توانید از انواع پرده‌های کرکره‌ای برای زیباتر کردن پارتیشن اداری دو جداره استفاده کنید.
  • پارتیشن آلومینیومی دوجداره علاوه بر مزیت‌های فوق عایق صدا و حرارت است. اگر شما به دنبال محیطی آرام و مناسب هستید حتما از این پارتیشن استفاده کنید. تمرکز بالای کارکنان در نحوه فعالیت آن‌ها نیز تاثیر مستقیم دارد شما با کمک پارتیشن آلومینیومی دوجداره تا حد زیادی می‌توانید این امر را برای کارکنان فراهم کنید و از سر و صداهای محیط تا حد بالایی بکاهید.
  • سبکی و طول عمر بالای پارتیشن سبب شده بیشتر افراد خواه و ناخواه به سمت این پارتیشن جذب شوند. از طرفی قیمت مناسب پارتیشن آلومینیومی دلیل دیگری است که با توجه به کارایی که دارد کاملا مقرون به صرفه است.
  • پارتیشن آلومینیومی دوجداره را می‌توانید با هر ارتفاع دلخواهی که می‌خواهید سفارش دهید. و هیچ محدودیتی از این لحاظ ندارید.
  • طراحی مکانی برای عبور سیم‌ و کابل‌های برق در پارتیشن.
  • امکان سفارشی سازی پارتیشن با لوگوی شما وجود دارد.
معایب پارتیشن آلومینیومی دوجداره
  • قطعات و اتصالات پارتیشن آلومینیومی دوجداره از جنس آلومینیوم است و همین امر سبب می‌شود در طولانی مدت و استفاده مکرر از این پارتیشن، اتصالات آلومینیومی پارتیشن دچار مشکل شوند و از تنظیم اولیه خارج شوند و موجب تولید سر و صدا باشند. برای جلوگیری از این امر باید هر چند وقت یک بار اتصالات رگلاژ شوند.
  • پارتیشن آلومینیومی دو جداره به دلیل سنگین بودن نصب سخت‌تری نسبت به پارتیشن‌های تک جداره دارند.

سخن پایانی

گر شما قصد خرید پارتیشن اداری دو جداره را برای شرکت و محیط کاری خود دارید می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز ارسی تماس بگیرید و از مشاوره‌های ما بهرمند باشید.مرکز به صورت تخصصی زیر نظر کارشناسان ماهر و زبردست با سابقه‌ایی درخشان در زمینه پارتیشن بندی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هست. اگر شما به دنبال مرکزی معتبر و مطمئن برای کارهای پارتیشن بندی خود هستید به ما اعتماد کنید. بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت را در مرکز ما شاهد خواهید بود. تمام سعی ما رضایت شما عزیزان است.

منبع:double wall office partition

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *