میز کانتر اداری

یکی از مهم ترین بخش های یک شرکت یا اداره قسمت پذیرش یا پیشخوان آن است به این دلیل که احتمالا اولین تماس یا مراجعه مشتریان با شرکت شما جهت کسب اطلاعات و البته راهنمایی مراجعین به طبقات مختلف در این قسمت صورت می گیرد پس علاوه بر وجود یک منشی آراسته و خوش برخورد ، داشتن میز پیشخوان اداری مناسب و چشم نواز می تواند پس زمینه خوبی درمورد شما و تجارتتان در ذهن افراد ایجاد کند .

این را به یاد داشته باشید که تقریبا همه ی افرادی که وارد دفتر کارتان می شوند میز پیشخوان اداری شما را می بینند ولی شاید ۲۰ درصد از آن ها وارد اتاق مدیریت شوند میز مدیریت و سایر مبلمان اداری موجود در شرکت را مشاهده کنند پس می توان گفت اگر اهمیت میز پیشخوان اداری بیشتر از میز مدیریت و سایر تجهیزات اداری نباشد کمتر نیست .

اهمیت میز پیشخوان اداری

میز پذیرش یا میز منشی در بیشتر مراکز تجاری کاربرد دارد و در بیمارستان ها و مراکز درمانی از میز پذیرش مطب استفاده می شود که به این میزها میز رسپشن یا همان میز منشی گفته می شود . میز پیشخوان اداری معمولا در نزدیک ورودی قرار می گیرد تا اولا کاملا در دسترس باشد و منشی بتواند به مشتریان خوش آمد گویی کند و آنها را به بخش مورد نظرشان راهنمایی کند و ثانیا گیشه و میز کانتر اداری بتواند با زیبایی و طراحی منحصر بفردی که دارد افراد را جذب کند .

میز پیشخوان اداری

برای ساخت میز پیشخوان اداری معمولا طراحان سعی می کنند از رنگ های گرم و روشن جهت اعتماد سازی و افزایش جذابیت استفاده کنند ضمن آنکه توجه به برندینگ و رنگ سازمانی شرکت از نکات مهم در هنگام ساخت میز کانتر اداری یا میز منشی است که باعث ثبت نام تجاری و لوگوی شما در ضمیر ناخود آگاه افراد می شود و این امر در بازاریابی اهمیت زیادی دارد.

قیمت میز منشی

قیمت میز منشی نسبت به سایر میزهای اداری معمولا بالاتر است و دلیل آن می تواند بخاطر نوع طراحی و بیشتر بودن متریال مصرفی و همچنین اندازه میز منشی باشد . در شرکت های بزرگ اغلب اوقات اندازه میز منشی را طوری انتخاب می کنند که دو منشی براحتی بتوانند از میز استفاده کنند و فضای کافی برای وسایلی نظیر پرینتر ، مانیتور و سایر تجهیزات وجود داشته باشد . میزهای پذیرش بطور معمول بصورت لبه دار و بلند تر از سایر میز های اداری ساخته می شوند تا ارباب رجوع هم بتوانند از میز برای نوشتن و سایر موارد استفاده کنند و در عین حال این لبه و ارتفاع باعث حفظ حریم شخصی منشی ها هم می شود .

لیست قیمت میز منشی

بدلیل اینکه تولیدات شرکت اُرسی محدود نیست و بر اساس نیاز و سلیقه مشتری میزهای پیشخوان اداری طراحی می شود برای استعلام قیمت میز منشی بهتره با ما تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام اقدام فرمایید . اما بشکل کاملا حدودی و تجربی میشه گفت قیمت میز منشی با ابعاد معمول و ورق MDF با کیفیت از 4 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به تعداد قفسه ها و کشو ها ، یراق آلات مورد نیاز و … تغییر خواهد کرد .

شرکت اُرسی با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات مدرن بیش از ۱۵ سال سابقه کاری در زمینه ساخت میزهای اداری و کابینت کلاسیک، آماده پذیرش سفارشات مشتریان گرامی و تولید محصولات منطبق با نیاز شماست برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق پنل پایین سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید .

از دیگر محصولا شرکت ارسی می توان به طراحی و تولید کابینت انزو اشاره کرد.

منبع:etsy.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *